كتب كتاب

أكتوبر 8, 2008
سلام من الله عليكم ورحمته وبركاته ومغفرته رضوانه
– النهارده تم بحمـد الله كتب كتاب كل من كريم علي و هنادي موسي بمسجد التقوي بمدينه بلقاس محافظه الدقهليه , انا مقدرتش اروح للأسف , مع اني كنت ناويها لكن سألت لقيت المشوار بعييييد 😀 .
اتمني ليهم الأتنين حيـاه سعيده بأذن الله ووعد إن انا احضـر الفرح 😀 , إلي هيكون قريب بأذن الله  .
بارك الله لكمـا وجمع بينكمـا في خيـر .
9 تعليقات to “كتب كتاب”

  1. EncrYpted Says:

    بارك الله لهما و بارك عليهما و جمع بينهما في خير
    عقبالي وانت كمان بالمره :mrgreen:

  2. Mutati0N Says:

    اللهم امين يا احمد ,
    اللهم امين تاني 😀


  3. ولا يهمك يا كيمو

  4. Mutati0N Says:

    أن شاء الله اروح الفرح يا أحمد 😀

  5. هوندا Says:

    هههههههههههههههههه بعيد ايه بس انت بتركب بلقاس من عبود وخلاص

    عموما خلاص هنعديها المرة دى
    لو عملنا فرح هنبقا نعزمك هههههههههههههه

  6. Mutati0N Says:

    ما هوا عشان اوصل لعبود يا هنادي , فيها اقل حاجه من عندي ساعه وشويه 😀
    ومن عبود لبلقاس قولي ساعه ونص يعني 3 رايح و3 جاي 😀
    وانا مستني عزومه الفرح , وان شاء الله تعملوه 😀

  7. mesh mohem Says:

    اكتر حاجه عجبتنى فى الموضوع ده كله ….. الصوره 😀
    وعقبالك ان شاء الله

  8. Mutati0N Says:

    عقبالك انتي كمان , ويكون خاتم الخطوبه زيي ده كدا واحسن
    😀


  9. […] . – كنت أتمنى بشدة حضور الفرح كي افي بوعدي الذي خلفته سابقاً ولكنه للأسف في السعودية وليس في مصر . – كل من يقرء هذة […]


اترك رد

